چگونه بیمه عمر بفروشیم؟ از راهکار تا ایده
نوشته شده توسط : فاطمه کاشانی

چگونه بیمه عمر بفروشیم؟ از راهکار تا ایده ، در این مقاله، چند روش افزایش فروش بیمه را بررسی می کنیم.  این تکنیک‌ها از جدیدترین نمونه‌ها انتخاب شده‌اند. این راهکارها شامل تکنیک‌های روانشناسی (که ممکن است تاکنون به شما اطلاع داده نشده باشد) و همچنین تکنیک‌های فروش بیمه عمر می‌شوند.

[caption id="attachment_7686" align="aligncenter" width="286"]چگونه بیمه عمر بفروشیم؟ از راهکار تا ایده چگونه بیمه عمر بفروشیم؟ از راهکار تا ایده | مدرس:هومن حاجی پروانه[/caption]

راه کار های افزایش فروش بیمه عمر

  • احساسات را هدف بگیرید:

برای بهبود فنون فروش بیمه عمر، در ابتدا نیاز است که با احساسات افراد آشنا شوید. محرک‌های احساسی به عنوان قدرتمندترین عوامل تصمیم‌گیری خرید، شناخته می‌شوند. احساساتی نظیر ترس، شرم، غرور و حتی دوستی می‌توانند به عنوان محرک‌های قدرتمند برای افزایش فروش مؤثر باشند.مثلا غرور برای پدری که فرزندان خود را تحت پوشش بیمه عمر قرار می دهد چه بسا این حس غرور برای نمایش و جلوی دیگران باشد.

  • رضایت مشتری:

مشتریان تمایل دارند به کارهایی که دیگران قبلاً انجام داده‌اند، بپیوندند. ارائه اطلاعات درباره مواردی که افراد دیگر در همان وضعیت انجام داده و بیمه خریده‌اند، اطمینان بیشتری به مشتری می‌دهد.چگونه بیمه عمر بفروشیم؟ از راهکار تا ایده  ایجاد یک بخش از نظرات و تجربیات مشتریان در وب‌سایت یا جلب نظرات از آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی، از جمله کامنت‌ها یا پیام‌های مستقیم، می‌تواند اعتماد مشتریان را افزایش دهد.

همچنین، اگر مشتری موافقت کند، از او بخواهید یک ویدیوی کوتاه از تجربیات و رضایت خود بسازد و آن را در اینستاگرام و دیگر شبکه‌های ارتباطی به اشتراک بگذارید.البته می توانید از مشتری بخواهید ویدئوی ضبط شده را در اینستاگرام خود پست یا استوری کند و شما را تگ کند.

یکی دیگر از ابتدائی ترین کارها که میتوان به صورت کاملا حرفه ای انجام داد، جمع آوری رضایت مشتریان در دفترچه نظرخواهی به صورتی که مشتریان شما پاسخ به این سوالات را در قالب رضایت بدهند:چرا بیمه عمر خریدم؟ چرا از آقا/خانم ......... خریدم؟ و در آخر توصیه به دیگران برای تهیه بیمه عمر.

  • اهمیت ارزش نه قیمت:

تأکید بر ارزش‌ها است. اگر مشتری به قیمت و جنبه‌های مادی کم اهمیت می‌دهد و از طریق این موارد قانع نمی‌شود، به جای آن بر ارزش‌های مرتبط تمرکز کنید. به عنوان مثال، درباره تأثیر بیمه عمربر شادی، رفاه، امنیت و سایر جنبه‌های ارزشی صحبت نمایید.شاید فکر کنید مشتریان منفعت رو فقط در پول میبینند. نمیخواهم بگویم پول مسئله مهمی نیست اما به غیر از منافع مالی مشتریان ارزش های دیگری رو دوست دارند و بخاطر آنها اقدام به خرید هر چیزی میکنند.

  • تبلیغات جذاب:

چگونه بیمه عمر بفروشیم؟ از راهکار تا ایده بیمه مرکزی هر ساله آمار رضایت بیمه‌گزاران از شرکت‌های مختلف را انتشار می‌دهد که شامل ارزیابی عوامل گوناگون، از جمله تبلیغات، می‌شود. بهره‌گیری از تبلیغات خلاقانه تأثیر چشمگیری در جلب مشتریان دارد. مشتریان اغلب شرکت‌های خلاق  را ترجیح می‌دهند و بر خدمات ارائه شده توسط این شرکت‌ها حساب می‌کنند. حال شما به عنوان یک نماینده حرفه ای چه خلاقیتی در کار خود دارید؟ خلاقیت در معرفی ، ارتباط اولیه ، شیوه پرزنت ، پوشش ،کارت ویزیت ، پیگیری و .....

  • ایجاد رقابت:

ما معمولاً فکر می‌کنیم که رقابت در شرکت‌ها اثر مضری دارد، اما در دنیای کارآفرینی امروزی، ایجاد رقابت سالم بین همکاران ضروری است تا به درآمد بیشتری دست یابیم. اگر امکانات لازم را دارید، با همکاران خود یک جشنواره راه بیاندازید وبرای کسی که بیشترین فروش بیمه را داسته است جوایزی اعطا کنید، که این اقدام باعث افزایش انگیزه می شود.

رقابت فقط با دیگران نیست، شما می توانید با خودتان رقابت کنید و با این ترفند دنبال بهبودی در عملکرد خود نسبت به گذشته باشید. اهداف مشخص برای خود تعیین کنید و هر روز بهترین نتیجه را ارائه دهید، که در درازمدت، باعث افزایش فروش و درآمد شما نیز خواهد شد.

پیدا کردن بازار، برای هدف خود و انتخاب استراتژی موثر در فروش بیمه، ضروری است که یک درک دقیق از مخاطبان خود داشته باشید. این امر اهمیت زیادی دارد، زیرا افراد مختلف نیازها، ترجیحات، و سبک‌های ارتباطی گوناگونی دارند.

برای به دست آوردن تصویر کامل از مشتریان بالقوه، تحقیقات بازار انجام دهید و از اطلاعات مشتریان فعلی خود برای شناسایی الگوهای بازار استفاده نمایید. عواملی از قبیل سن، جنسیت، محل زندگی، شغل، سبک زندگی و سطح درآمد را نیز در این تحلیل در نظر بگیرید. یعنی به زبان ساده ببینید بیشترین مشتریان قبلی شما با چه جنسیتی ،سنی،فرهنگی ، میزان درآمدی و.... هستند .مشتریان آینده شما اکثرا همین ها خواهند بود بدنبال آنها باشید .

  • استراتژی فروش:

نوبت به مرحله پیاده‌سازی کارها می‌رسد. در این مرحله وقتی  به‌ طور کامل استراتژی فروش خود را درک کردید و نقش خود در اجرای آن را به خوبی دانستید باید اقدام کنید.

ممکن است نیاز به آموزش و آشنایی با ابزارها یا تکنیک‌های جدید داشته باشید. باید بدانید هر چقدر آموزش ببینید اما اقدامی نکنید نتیجه ای نخواهید داشت . مهمترین استراتژی فروش بیمه ، اقدام » شکست » بهبود » اقدام » شکست » بهبود و این چرخه همیشگی و هر روزه گلادیاتورهای فروش بیمه عمر است. بهترین آموزش هم تحلیل ویس ضبط شده در جلسه فروشتان می باشد. ابتدا خود گوش کنید و تحلیل کنید و سپس با مربی خود مذاکره خود را تحلیل کرده و نقاط قوت و ضعفتان را دریابید و بهبود دهید.

سخن اخر:

در این مقاله به معرفی راهکارهای افزایش فروش در حوزه بیمه پرداخته‌ایم. اگر شما یک نماینده بیمه هستید، توصیه می‌شود که استراتژی مناسب را انتخاب و در پیاده‌سازی آن سرمایه‌گذاری نمایید. همچنین، اگر تجربه‌ای دراجرای این راهکارها و نتایج افزایش فروش را به اشتراک می‌گذارید، خوشحال خواهیم شد که نظرات شما را با خوانندگان دیگر به اشتراک بگذارید.

 

[section]

[ux_slider]

[ux_image id="7655" image_size="original"]

[/ux_slider]
[button text="خرید دوره" color="alert" padding="500px 888px -222px 558px" radius="99" expand="true" icon="icon-angle-right" link="https://hajiparvane.com/product/%d8%af%d9%88%d8%b1%d9%87-%da%af%d9%84%d8%a7%d8%af%db%8c%d8%a7%d8%aa%d9%88%d8%b1%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4/"]

[/section]





:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 آذر 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: